avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 197863.90 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Mokrość

Wtorek, 28 stycznia 2020 · dodano: 28.01.2020 | Komentarze 15

Znowu się udało... Choć jak mnie dopadnie jakieś przeziębienie, to zamierzam się leczyć na koszt BS-a :)

Zanim rano spojrzałem za okno, zastanawiałem się, jakie jest rozwiązanie zagadki pod tytułem: tylko kropi czy aż leje? Bo trzeciej wersji nie przewidywałem. Tymczasem zdziwko - okazało się, że jest mokro, ale tylko na ziemi. No to szybka decyzja, kawka, wyprowadzenie psa i na Czarnucha.

Plan był taki, że jadę póki nie pada, a jak zacznie to zawracam i skracam dystans do gluta. Niby sprytne. Z Dębca ruszyłem najpierw w kierunku Lubonia, Łęczycy, Puszczykowa i Mosiny. Nie padało. Skierowałem się więc na wschód, do Rogalinka. Nie padało. Minął moment, gdy wchodziła w grę opcja glutowania. Wtedy lunęło :)

Dokręciłem więc w akompaniamencie deszczu do swojego ulubionego dystansu, zaliczając Rogalin, Świątniki i Radzewiece, z powrotem kręcąc praktycznie swoimi śladami, choć z pominięciem Mosiny. Wróciłem mokry doszczętnie, bo generalnie dziś paskudnie było. TU Relive.

Do pracy też miałem jechać rowerem, ale akurat znów nastąpiło urwanie chmury i zrezygnowałem. A co będzie jutro? Się znów okaże. Niektóre prognozy mówią o śniegu z deszczem, więc kicha :/

Dzionek zrobił mi news z wielkopolskiej gminy Szczytniki, gdzieś tam pod Kaliszem. Rok temu radni przyjęli uchwałę sprzeciwiającą się "ideologii LGDP i gender" (tutaj LINK do artykułu). Brakuje teraz tylko zakazu używania LPG, no chyba że chodziło jednak o LGBT. Od razu skojarzył mi się pewien pisowski radny z Kraśnika, który mocował się i mocował z rozwikłaniem tego skrótu (TUTAJ do odsłuchu) i zawiesił na "bio tam, coś tam" :) Cóż, takich mamy u koryta, na jakich sobie widocznie zasłużyliśmy.

| 22:24 piątek, 31 stycznia 2020 | linkuj Ja za H też! :)
| 20:51 piątek, 31 stycznia 2020 | linkuj Za H bym nie wyszedl w taki syf heheheheheh
| 23:13 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Skoro żuczek, to żuczę jakiejś złej zmiany... Bo jakakolwiek będzie lepsza od tej "dobrej".

A przynajmniej dobrych snów życzę, już bez "u" :)
| 23:09 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Cóż ja mogę biedny żuczek. Tylko się wymiksować czem prędzej. A i to nie za bardzo.
| 22:20 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Wiem, wiem, ale rzutuje to na województwo, którego - jakby nie patrzeć - centralą jest Łódź. Nieważne czy decyzję podjął prezydent, marszałek czy wojewoda, smród na świat i Polskę idzie.
| 22:17 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Żeby to tylko miasta - tu akurat chodzi o całe województwo. W radzie miasta większości Orda PiS nie ma, w sejmiku województwa - już tak (jeden głos). Stąd też i całe zamieszanie.
| 22:12 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj No tak. Są ważniejsze sprawy dla miasta Łódź niż propagowanie miasta Łódź. Leżenie pod krzyżem.
| 22:06 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj To tylko dodam jeszcze, że moje służbowe czynniki wyższe właśnie dlatego nie mają czasu na sprawy dla mnie najistotniejsze, bo się osobiście bawiły...
| 21:34 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Huann - fajnie tam się u Was bawią... :/

Lapec - oby! :)
| 11:02 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Patrząc po Twoich wyczynach "w zimę" to grypa już zrezygnowała z prób przytulenia się do Ciebie :)))
| 23:11 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj A tymczasem słychać jakieś takie może nie za głośne, za to dość wyraźne TUPTANIE... https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,25642884,samorzadowa-karta-rodziny-ordo-iuris-wprowadzona-w-lodzkiem.html#s=BoxLoLoImg2
| 18:59 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj Kamil - mówiłeś. A ja mówiłem (w sumie to pisałem), że się zobaczy. Ale pewnie gdyby padało od samego rana, to bym nie ruszył. Jednak zerkając teraz na aurę (deszcz i wiatr) i wiedząc, że jutro się to tylko spotęguje i jeszcze dojdzie śnieg, nie obrażę się jeśli będę się musiał przeprosić z chomikiem :)

DaruS - pewnie pan radny miał też spore problemy ze zrozumieniem słowa pisanego, więc średnio by pomogło :)

Huann - a całkiem możliwe. Głos ludu (prosamochodowego) głosem władzy! :)
| 18:55 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj Tylko patrzeć jak samorządy zaczną podejmować uchwały w/s zakazu pedałowania (z wyłączeniem kostkowych "dróg" "rowerowych").
DaruS
| 18:19 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj A kolega dawał komputer żeby przeczytać, a podpowiadał trzeba było słuchać. Bio tam, coś tam :p Pogoda rzeczywiście ''piekna'' dzisiaj...
| 17:46 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj A nie mówiłem...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla